KISS : Because I'm A Girl

Posted by razifembi | Saturday, December 13, 2008 | | 9 comments »
Jom layan



Bila cakap kisah ala laila majnun ni, teringat aku pada satu video clip korea ...
Tak silap aku klip video ni merupakan best video klip satu masa dulu.
Lama dah .. time aku jumpa klip ni pun dah tahun 2003 or 2004.

Masa aku dibutakan dengan cinta dulu2 ... kalau layan clip video ni ... lagi membara jadinya !!

Antara bait-bait liriknya ....

" Please don't break a heart of a girl .. who will do anything for love "

" Because I'm a girl, to whom love is everything "

" And although I tell myself, I'll never be tricked again by love,
I fall in love and
my heart is broken again "

Dan kisah ini aku pernah tengok didramakan semula oleh drama melayu kita . . . Tapi dia punya feel tak sama. hahaha ...


Apa pun ... tgklah klip ni ... sedih jugak aku tgk ... nanges tak nanges aku tak tau ...

Jom layan ... sapa tak tgk ...rugi ..wakakaka

Oh before I katup my lappy ... notice that I will be not around ... a week maybe ... so

Assalamualaikum..jumpa lagi.

9 comments

  1. Qaseh // 13 December 2008 at 10:04  

    kan..memang best video klip n kan...memang masa nengok citer melayu tu...adeh klakar sikit la.. sbb dan nengok vc ni dulu kan...

  2. Anonymous // 13 December 2008 at 17:29  

    aku tak dapat bukak menda yg tunjuk nie..laptop ada virus..hampeh tul..

  3. katak_78 // 13 December 2008 at 17:53  

    waaaa..dahble tgk vc nie,..sungguh sedey...apa nama crita nie...wa sungguh suka!!!!

  4. Samdaddycool // 15 December 2008 at 03:47  

    .. kat pertengahan aku dah nak maki jantan ni.. tengok sampai abis, sedey wei!

  5. y // 15 December 2008 at 11:30  

    aku pun seyes sedih tengok clips ni..dah lame dah..

    everytime layan, mesti sebak je..

    bak kata P.Ramlee aa "Berkorban apa sajaa, harta atauu pun mataa"

    ehehe

  6. AQisH // 18 December 2008 at 23:48  

    wahhh..karatz gak u ni eh ;-)

  7. Neyra Shazeyra // 19 December 2008 at 14:09  

    dr dlu smpai skunk, vc ni tetap buat eyra nanges. sedeyh!

  8. Anonymous // 25 December 2008 at 20:44  

    Tak abeh bercuti lagi keeeeeeee

  9. kuizikel // 4 January 2009 at 23:17  

    o video clip ni sgt best, heroin sgt cantik..

    citer pon sadis... sedih..soh sob

Post a Comment

Sila gunakan bahasa yang baik dan sopan. Terima Kasih