Kongsi Laman Web & Blog Yang Best

Posted by razifembi | Monday, July 20, 2009 | 6 comments »

1. Nak berkongsi laman blog yang best dari Ustaz Abdulah@Amin . . . Perjalanan pengembaraan yang hebat.

Klik Sini

2. Perihal Isu-isu semasa dengan bahasa yang baik. Shahrilkadir.wordpress.

Klik Sini

3. Keazaman semangat untuk hidup. Koleksi gambar yang baik. Sara Aziz in memory. Al - Fatihah . . .

Klik Sini

Klik Sini

4. Kupasan isu semasa daripada A.Kadir Yasin

Klik Sini

5. Ini pula laman blog penulisan Patrick Teoh. Blog yang kurang ajar, penuh dengan penulisan negatif tentang kerajaan, orang Melayu, Islam dan serangan peribadi terhadap individu tertentu. Kononnya dia paling pandai dalam Malaysia ini. Sial jahhh mamat ni !!! Tak sedar dek untung. Dahlah dok kat Malaysia, kutuk plak Malaysia, semua tak kena. Ni alamat blog dia. Boleh baca sendiri...

Niaamahhhh tengkorakkk hang.

Klik Sini Address Apek Patrick teoh niii


Kalau ada teman-teman yang mempunyai web atau blog yang best hendak dikongsi bersama-sama, dipersilakan. Blog atau web yang mempunyai nilai yang baik sahaja, kalau setakat blog picisan yang sekadar menceritakan kehidupan seharian dengan gaya bahasa yang murah ... aku tak berapa berminat.

6 comments

  1. Anonymous // 21 July 2009 at 01:10  

    terima kasih tuan, sokongan daripada orang macam tuan membuatkan saya semakin semangat untuk menulis. Salam untuk keluarga tercinta.

  2. ♛ LORD ZARA 札拉 ♛ // 21 July 2009 at 09:14  

    aduh, baik seklai..

    tak mau promote blog zara pula ke? =P

  3. jazrul // 22 July 2009 at 11:34  

    muka yang terkenag kisah silam

    Malaysia Web Design

  4. Unknown // 24 July 2009 at 09:28  

    SALAM relaxjom....saya pun kurang suka blogger2 yang guna ayat ringkas (kekadang saya pun terbabas juga)dan merapu meraban. Tapi saya baca juga untuk mengetahui hal kawan2.

  5. razifembi // 24 July 2009 at 22:14  

    Puan Zana,

    tq for your comment.

    Kadang-kadang ada penulisan blog yang lemah. Walaupun sesuatu isu seperti cinta, kehidupan harian blogger, namun jika ditulis dengan baik tidak akan membuat pembaca menjadi menyampah ...

    terima kasih kerana singgah

  6. Unknown // 2 August 2009 at 14:27  

    Saya harap adik tak menyampah dgn blog saya..

Post a Comment

Sila gunakan bahasa yang baik dan sopan. Terima Kasih